top of page
Keresés
  • fanka11

The King of Romance 10. rész felirat kész

Sziasztok!


Próbálok belehúzni, a héten sikerült is összehozni a következő részt. Remélem tetszeni fog, nekem bejött! :)


3-án (1 hónap után) megérkezett a jó hír is. Meglett a HSK 2 nyelvvizsgám. 100%-osan! Mikor megláttam az eredményt, nem akartam elhinni, olyan boldog voltam. :D De itt van, nektek is megmutatom.


Most azon leszek, hogy márciusban meg tudjam csinálni a 3-as szintet, és vele együtt lehet, hogy a kezdő szóbeli részt is, ha szükségem lesz rá. (Mivel úgy döntöttem, jelentkezek egy konfuciusz ösztöndíjra, minimum a HSK 3 kell hozzá.)

Visszatérve, az új rész már megtalálható a szokásos helyen, felirat + online elérhetőséggel!


Még egy újdonság: A sorozatok menüpont alatt a folyamatosan feltöltés alatt álló bemutatókhoz, ha találok rakok fel ugyanúgy online elérhetőséget és leírást, természetesen a forrás megjelölésével. Sajnos mindenre már nincs energiám, de ha majd nagyon ráérek, akkor természetesen kiegészítem őket saját véleménnyel. :)


Addig is, jó szórakozást az új részhez!

Fighting!

102 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page