top of page
Keresés
  • fanka11

Megérkezett az összes fennmaradt The King of Romance sorozat rész!


Kedves Követők!

Elnézéseteket kérem, hogy ennyit kellett várnotok rám. De jó okom van rá.

Sajnos nem emlékszem már rá, hogy tavaly említettem-e, de egy egy éves kínai nyelvtanulásra nyertem ösztöndíjat, méghozzá Kínában. Ennek az volt a következménye, hogy kimentem, ebben a hónapban jöttem csak vissza. Mint sokan tudjátok, Kínában nincs facebook, youtube, instagram, google, és még sorolhatnám. Ugyan ezt különböző VPN-ekkel ki lehet küszöbölni, ami egy ideig sikerült is, így január végén-február elején be tudtam fejezni a sorozat fordítását, a viki.com-on már elérhető volt, azért remélem páran megtaláltátok. Viszont onnantól kezdve egyáltalán nem tudtam feljelentkezni semmilyen fontosabb oldalra, így a feliratokat sem tudtam már feltölteni sehova. Most pótlom őket, remélem még nem késő. Itt megtaláljátok.

Vélemény a sorozatról:

Összességében nekem elment, de anyukám megnézte egyben, és azt mondta, hogy neki nagyon tetszett. Úgyhogy remélem nektek is fog! :)

Egyébként ha a kínai kalandjaimról akartok olvasni, van egy-két bejegyzés a Dorama Girl in China blogomban, de sajnos ezt sem tudtam frissíteni ebben az évben.

Köszönöm mindenkinek a sok támogatást! Jó sorozatozást nektek! :)

334 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page