top of page
Keresés
  • fanka11

Kínai tanulás

Szeretném megosztani veletek, mennyire örülök magamnak. :D Azt még nem írtam le, hogy mivel ugyebár rabja lettem a doramáknak, kedvet kaptam egy kis nyelvtanuláshoz. Hosszasan gondolkodtam, hogy koreai vagy kínai legyen. Végül kis tanulmányozás (egy blog olvasása) után rájöttem, hogy a kínai nyelv nem is olyan bonyolult, mint elsőre gondolnánk. Így hát tavaly novemberben fogtam magam, és megrendeltem az ELTE Konfuciusz Intézet által kiadott kínai tankönyveket, decemberben szorgalmasan neki is álltam tanulni. Végül arra is rájöttem, hogy Magyarországon évente 2x szerveznek kínai HSK, illetve HSKK nyelvvizsgát, aminek elég jó a felépítése. Sajnos viszont, ha már bizonyos szintet megcsináltunk, külön kell elfogadtatnunk, hogy érvényes legyen.

Azokban a hetekben nem számított semmi. Annyira lelkes voltam, hogy fogtam magam és jelentkeztem. A vizsga márciusban volt, majdnem teljesen hibátlanra sikerült megírnom, nagyon örültem neki. (100/100/200)


Jelenleg is tanulok a következő szintre, egész jól haladok, a 15 leckéből már 6 megvan. A vizsga decemberben lesz. Szurkoljatok! :)

Egyenlőre még nem tudom pontosan, mit kezdek vele, a lehetőségek mindenesetre már kavarognak a fejemben. Majd kialakul, ki tudja mire lesz még hasznos.

Álmodjatok szépeket!

52 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page