top of page
Keresés
  • fanka11

The King of Romance 4. rész felirat kész


Mostanában, amint láthatjátok, eléggé igyekszem, így már kész is vagyok a negyedik résszel! Ha belelendülök, akkor már egyre gyorsabban megy a fordítás, ami számomra azért nagy szó, mert soha életemben nem tanultam angolul, viszont a sorit, meg angol feliratról fordítom.


Végül is, ha az ember kb. tiszta 3 hónapot tölt (a TV Showtime statisztikájából tudom) angol sorozatok nézésével (magyar felirattal), akkor már illene is megtanulnia valamit. Hát így ragadt rám a dolog, társaságokban szinte már mindent megértek, csak egy kukkot nem tudok visszaválaszolni. Azt maximum németül. Volt is rá példa nem egyszer, elég vicces volt. Na mindegy. :D


Szóval, így az 5. rész felé haladva, végre kezd beindulni a dolog (vagy csak én nem vettem észre az eddigieket, mert a Viki fordító progiját használva átugrom a csendes részeket). Ahogy megláttam a kövi rész előzetesét, egyre jobban hajt a vágy a folytatásra. Már alig várom, hogy neki álljak, de persze azért illik mással is foglalkozni. Szóval kérlek, legyetek ti is türelemmel. :)


Mára ennyi, volt, majd még jelentkezem. Most megyek anyummal Outlander-t nézni. Szép estét mindenkinek!


Fighting!

36 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page