top of page
Keresés
  • Szerző képefanka11 | Admin

Eldöntöttem, hogy ösztöndíjat pályázok

Frissítve: 2018. júl. 24.


Ezt a bejegyzést nagy reményekhez fűzve kezdem el írni, ugyanis csak akkor teszem láthatóvá és nyilvánossá, ha sikerül megvalósítani azt, amit elterveztem.



Nagyon sokat gondolkodtam, mit kezdjek magammal, mihez lenne épp kedvem, de azon is járt az agyam, hogy a későbbiekben mivel kellene foglalkoznom, hogy azért szeressem is, de jól is keressek és család mellett végezhessem, ami egy egész életre társ lehet. Aztán rájöttem, hogy majd az élet úgyis sodorni fog, amerre kell, meg hát amúgy is vallásos vagyok, úgyhogy bízom a fentiekben.

Azt még nem tudom pontosan, mivel szeretnék foglalkozni ezután, viszont azt tudom, hogy jelenleg mi az, ami foglalkoztat, így ezzel szeretnék egy nagyobb lépést megtenni, amivel majd talán folytathatom az utam.


Lényeg a lényeg, mivel elkezdtem kínaiul tanulni, nagyon megtetszett, így eldöntöttem, hogy habár már dolgozok, nem érdekel, de én ki szeretnék menni Kínába, ahhoz pedig a legköltségmentesebb módja - amit én ismerek -, hogy megpályázok és meg is nyerek egy ösztöndíjat. Így pedig azért is nyernék, mert legalább el tudnék szakadni a mostani munkahelyemről, és ha visszatérek, akkor új lapokkal indíthatok egy jó helyen.

Első sorban viszont, ha megnyerem és kimegyek, megtanulok egy jó nyelvet, leteszem a nyelvvizsgát, akkor pedig aztán hajrá olyan munkahelyet keresni, ahol meg is fizetik, mivel különleges nyelv, nem is a legkevesebbet adják érte. De persze még egyszer hangsúlyoznám, nem a pénz miatt, hanem mert nagyon tetszik és kedvem lelem benne! :) Az már csak egy másodlagos vele járó.


De hogy én mit meg nem szenvedtem, amíg megtaláltam a megfelelő ösztöndíjat, ami számomra elérhető és lehetséges lehet... Nekem nehezebb, mivel már nem járok egyetemre, nincs hallgatói jogviszonyom sem és tanári ajánlást sem kaphatok, már csak azért sem, mert otthon egyedül könyvekből tanulok. Így hát olyat kellett keresnem, amihez egyik sem kell. Naponta több órát böngésztem a neten, mondanom sem kell, ahány oldal, annyiféle leírás, így fogalmam sem volt, melyik a helyes, végül rájöttem. A következő bejegyzésemben (ha sikerülni fog a dolog) részletesen le fogom írni, melyik pályázat az, mit hogy csináltam, mi kellett hozzá, hogy ha esetleg mások olvassák, ne úgy töltsék szabadidejüket, mint én. Most megspórolom nektek. :)


Addig is, hajrá, és köszi, hogy benéztetek! :)

Fighting!

8 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page